Herhaallessen

”Oefening baart kunst.” Herhalen is een belangrijke element van studeren, vooral na een lange zomervakantie. Misschien ging de zomer zo snel dat je bijna of helemaal geen tijd had om het Fins te studeren of te gebruiken. De studenten merken dit toen ze voor een vervolgcursus hebben aangemeld en dan realiseren dat ze meest van het grammatica vorige cursussen zijn vergeten. Dan is herhalen van grammatica noodzakelijk. Daarom wil Zaterdagschool een kans voor herhaallessen aanbieden die plaats zullen vinden na de normale lessen.

Tijdens de herfstsemester organiseren we 5 herhaallessen. Studenten hoeven niet voor al de lessen aan te melden, maar alleen voor de lessen waaraan ze willen deelnemen.

Een herhaalles duurt 60 minuten en ze beginnen om 12.15.

Datums en programma herhaallessen:

De minimum aantal aanmeldingen voor één les is 4 studenten. De lessen zullen alleen georganiseerd geworden als er genoeg aanmeldingen zijn voor de les.