Themalessen

Kennismaken met Finse maatschappij: Hoe werkt het Finse onderwijssysteem? Hoe zoek je werk in Finland? Hoe is het wonen in het land van duizend meren?

Tijdens de themalessen maken we kennis met Finse maatschappij en de belangrijkste elementen van Finland. We zullen ook beter leren de woordenschatten van die thema ́s. We zullen Fins studeren in een intensieve manier, en daarom raden we aan dat de studenten al basis communicatieve vaardigheden hebben. Maar studenten kunnen wel voor de lessen aanmelden hoewel communiceren een beetje moeilijk zou zijn voor de studenten. De belangrijkste is om willen te leren en Fins durven te gebruiken in een actief manier.

Tijdens de lentesemester organiseren we 5 themalessen. Studenten hoeven niet voor al de lessen aan te melden, maar alleen voor de lessen waaraan ze willen deelnemen.

Een themales duurt 90 minuten en ze beginnen om 12.15.

De minimum aantal aanmeldingen voor één les is 4 studenten. De lessen zullen alleen georganiseerd geworden als er genoeg aanmeldingen zijn voor de les.