Hoe we werken

De lessen

Het lesjaar van Zaterdagschool begint in september en eindigt in mei. Er zijn ongeveer twee lessen in een maand. Zoals je kunt lezen van de naam van de school, we geven lessen op zaterdagen. De lessen van kinderen, jongeren en volwassen vinden plaats van 10 tot 12 uur. De herhaal- en themalessen hebben hun eigen agenda. De lessen vinden plaats in het Finse Huis te Rotterdam.

Lees meer: Lessen van kinderen en jongeren, cursussen van volwassenen, herhaallessen, themalessen.Zie de kalender voor wanneer er lessen worden gegeven.

Inschrijvingen

De cursussen voor kinderen, jongeren en volwassenen schrijft u in voor het hele lesjaar.

U kunt zich voor de cursus inschrijven met de inschrijvingsformulier. We hopen dat u zich inschrijft voor het begin van het lesjaar, maar u kunt ook tijdens het jaar beginnen.

Over factureren en tarieven

In het begin van het jaar stuurt Zaterdagschool de factuur via e-mail. U kunt meer lezen over onze tarieven.

Leraren

De leraren van Zaterdagschool spreken Fins als hun moedertaal. Ze zijn geïnteresseerd in de Finse taal en kultuur en ze houden van leren. Ze zijn geen officiële leraren, maar ze kennen wel Finse grammatica en kunnen lessen geven aan kinderen, jongeren en volwassenen.

Hebt u  interesse om Finse lessen te geven en als een leraar te werken in Zaterdagschool? Neem contact op.

Diploma´s

Zaterdagschool geeft geen diploma´s, maar als een student die nodig heeft als een bewijs voor deelnemen in de cursus, kunnen we hem/haar een diploma geven.