Cursusmateriaal

Kinderen en jongeren

In onze cursussen voor kinderen en jongeren gebruiken we geen specifiek lesboek. Al het lesmateriaal wordt aangeboden door ons.

Volwassenen

Op cursussen Fins 1-5 gebruikt men Suomen Mestari lesboeken. De boeken kunnen besteld worden bvb. bij de online boekenwinkel Booky.fi. Wij gebruiken de vernieuwde editie van Suomen Mestari 1 en 2.

Fins 1: Suomen Mestari 1 (hoofdstukken 1-5)

Fins 2: Suomen Mestari 1 (hoofdstukken 6-9)

Fins 3: Suomen Mestari 2 (hoofdstukken 1-4)

Fins 4: Suomen Mestari 2 (hoofdstukken 5-8)

Fins 5: Suomen Mestari 3

De conversatiegroep gebruikt geen lesboek. Het lesmateriaal wordt besproken samen met de cursisten en de docent tijdens de les.

Herhaallessen

We gebruiken de Suomen Mestari-boekserie voor normale cursussen en herhaallessen. U hoeft geen aparte grammaticaboek kopen.

Themalessen

Voor elke les maakt de leraar een materiaalpakket voor de thema van de les. De leraar zal het pakket naar de studenten versturen via e-mail voor de les of het materiaal kan gekopieerd worden. Dan moet de student voor het materiaal betalen.