Betreft coronavirus en maatregelen Finse Zaterdagschool

Beste leerlingen,

De afgelopen tijd zijn jullie via diverse media geïnformeerd over het coronavirus en hoe de overheid probeert een grootschalige uitbraak te voorkomen. Deze maatregelen hebben ook invloed op de lessen van de Finse Zaterdagschool. Wij volgen de genomen (hygiëne-) maatregelen en dringende adviezen van het RIVM en de GGD. Hiermee voorkomen we samen dat een groot deel van onze leerlingen en/of medewerkers ziek kan worden.

Daarom doen we een beroep op jullie verantwoordelijkheid om mede te zorgen dat we de risico’s op besmetting op de Finse Zaterdagschool zo klein mogelijk maken.

Heb je last van neus)verkoudheid, hoesten of koorts, kom dan niet naar de les, maar meld je af bij de docent. Pas als de klachten 24 uur weg zijn, is het wenselijk weer naar de lessen te komen.

Ook kunnen de omstandigheden een lesuitval veroorzaken door ziekmelding van de docenten. We gaan ons uiterste best doen dit tot een minimum te beperken maar de veiligheid en gezondheid van een ieder staat natuurlijk voorop. Ook kan het gebeuren dat de Finse Zeemanskerk om wat voor reden dan ook haar deuren moet sluiten. In dat geval zoeken wij naar mogelijkheden om de lessen te verplaatsen. Wij hebben er alle vertrouwen in dat jullie hiervoor begrip hebben in deze bijzondere tijden.

Wij wensen de mensen die zich niet lekker voelen een voorspoedig herstel. We hopen, waarschijnlijk met velen, dat we weer snel terug kunnen naar normale omstandigheden.

Namens de Stichting Finse Zaterdagschool

Jenni de Roon