Finse Zaterdagschool te Rotterdam

Heeft uw kind ondersteuning nodig bij het leren van de Finse taal of bent u zelf geïnteresseerd in de Finse taal en bent u opzoek naar een fijne taalschool?

De Finse Zaterdagschool in Rotterdam is dan de juiste plek. Wij geven al 40 jaar lang Finse les. Tegenwoordig is de leslocatie is in het Finse Huis in Rotterdam, met als extra bonus dat het een soort mini-Finland is met oa. Fins koffiebrood in het café en Finse producten in de winkel en zelfs een sauna in de tuin.

Voor kinderen bieden we ondersteuning om de Finse taal bij te spijkeren en in het Finse huis  een plek om de taal actief te gebruiken. Voor volwassenen bieden wij lessen op verschillende niveau’s vanaf absolute beginners tot en met conversatielessen aan.